THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, February 12, 2009

assalamualaikum...

amacam da sedia ke nk dgr citer msa aku g k.kinabalu.Aku g 06/02/2009...dgn penerbangan AK5100 jam 12.50 tgh ari...aku naik air asia...nk merasa lar tue...pgi2 lg aku da tak sabar nk g terminal...kol 6.00pg aku da bangun, bukannya ape coz bju aku tak abih paking lg...aku kt cna lama 4 ari 3 malam...kne lar bwk bju cukup2. Aku g airport kwn abg aku yang antar...kol 9.30pg kami gerak dr umah...sampai airport kol 10 lebih gak....aku g timbang beg n dapat kan past boading pastu kami ga makan dulu...coz masuk kene kol 12.20...mkn kt cna punya lar mahal...aku check in kol 12.15...tunggu flight lok 12.40...aku suruh abg aku jln dulu coz nk dapatkan tempat ddk sma. aku ingt flight yg aku naik tue bsr tp hampeh kecik jea...pening aku d buatnya...nasib bik masa dlm flight ank aku tdo...kalu tdk pasti dia pn akan rasa ape yang aku rasa...kalu nak tau ape yang aku rasa korang kene lar tunggu kesambungan cerita aku nie...hehehe

0 comments: