THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, March 27, 2009

assalamualaikum.....

38/03/2009

emmm..aper khabor sume?chat..da lama aku xupdate blog aku nie..bz..cz 06/04 nie aku ada audit iso...e2 yg aku pening nie...tp nasib baik ada kengkawan yg sudi tlg settle kn ape yg xsettle..aku xada citer yg best bln nie cuma next week aku nk blik jb cousin aku kawin...jauh kn!!!jd 03/04 aku da cuti hgga 06/04...mintk2 aku lps lar audit nnt..hehehe..
yg amat merisaukan aku adalah bju yang aku nk peragakan di hari p'kahwinan cousin aku nnt..aku bru jer anta kain tue kt tailor mggu lps...aku kene make sure yg tailor tue profesional cz kain yg aku anta tue bg aku amat lar mahal...rm320 tue...kate org yg jual tue sutera batik ciffon...akak yg jait baju tue ckp dia xberani nak janji blh ke xsiap pada tarikh yang aku nk tue...tpi aku arap2 dpt lar aku pakai bju yg glamor aku tue nnti yer...

0 comments: