THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, June 5, 2009

31/05/2009
hari nie aku ada undangan kenduri kawin...staff roadcare...kalu xg xbest lak cz 1 tempat keje...aku da deal ngan kak nadia...jd aku awal2 da bangun cz kene basuh baju dulu....yang pertama2 aku kene siapkan princess aku yang comel tue...kang nak ikat rambut dia jer da berjam-jam...ari nie aku ngan anak aku tue pakai kaler sama pink...aku sampai kt ikram tue kol 1.30tgh ari..kak nadia da makn dulu masa tue..aku terlambat cz anak aku wat tahi lak...nie yang malas kalu nak berjalan dia mesti cam nie...boleh tahan gak lauk pauknye...lepas makan aku da xtau nak gi maner..abg aku ajak mandi kat pangsun tapi aku malas lar nak mandi kat situ...aku wat keputusan ajak abg aku g kl tower....lama gak aku kt ctu...ada menari poco-poco....dah pueh berjalan kt kl tower aku ajak abg aku g ikea lak...da lama aku xg cna....sejak aku da duduk kat bangi nie...aku ingat nak beli stor mainan anak aku tp malangnye benda yang aku nak tue xada....aku cuma beli barang2 anak aku jer kat ikea tue...aku nak balik umah awl cz aku nak tengok citer halimah jongan kat astro prima...kelakar gak citer tue..tp malangnyer aku xtengok sampai abih cz aku tertido...hehehe....

0 comments: