THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Tuesday, April 28, 2009

ari nie...28/04/2009....
ari nie adalah ari yang paling aku takut nak tempoh cz ari nie aku kene g hospital serdang ada wt small surgeri kit kat mata kanan aku nie....aku masuk keje gak pagi cz aku takut nanti jd cam 23/04/2009, dah lar cuti tahun aku da kureng...abang aku amek kol 12tgh aku dah siap2 makan da...aku kalu da takut nak makan pun aku xlalu.....cuma abg aku jer yang makan bihun sup...aku xlalu...

Di hospital....1.15pm
aku g daftar dulu...kene bayar rm30.00..nasib baik da gaji..huhuhu..lama lg nak tuggu kol 2pm nie....aku lepak2 dlu....jam da kol 2.00pm..aku org pertama yang letak buku temujanji aku tue.....
jadi aku lar pertama yg kene operet dulu....da siap sign segala borang aku pun baring di kerusi yang di sediakan....ala cam kusi bile kite nak cabut gigi jer....operasi pn di mulakan....alamak sakitnyer...smpai jerit2 aku....berpeluh tapi sejuk....aku rasa dalm 30 minit jer diorang kerja kan mata aku nie...rupe2nyer dalam mata aku tue ada nanah yang baru mala hendak mengeras....alamak takutnyer..nasib baik aku g buang cepat2 kalu tidak tentu lagi sakit...setelah siap mata aku di tutup aku pun dibawa keluar.....aku tidak dberi "MC" cz aku xperlu datang lagi pada esok harinya.....
kol 3.00pm aku da gerak balik umah...aku naik motor abang aku tue bawak cam nk resing...pedih2 mata aku....

Di umah....6.30ptg.....
cukup masa jer aku minta abg aku bukakan tampalan yang di tampal kat mata aku nie....rimas nak tido pun aku xselesa.....biler da bukak pedihnyer mula terasa....
buat kawan2 ku sekalian...jagalah mata anda....jangan jadi cam aku......bagi aku...aku da tobat xnak wat benda nie lagi..
sakitttttttttttttttttt......

0 comments: