THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, April 8, 2009

sebenarnya aku ada citer sedih nak kongsi ngan korang....aku g umah cousin aku dah lama gak kami tak jumper jd banyak lar gosip....dalam best punya gosip tetibe jer cousin aku ckp ada org tny yang somi aku tue itam ke putih....anak aku tue lak masa lahir itam ke putih???kalo korang jd aku pun tentu korang pun akan sakit ati cam aku....bukannye aper kalo somi org yang tny tue putih melepak xaper lar gak nie itam gak cam koleng jer aku tgk...aku tak kesah lar kalo dia nak ckp somi aku tue itam ke ape ke tp tny lar dulu cz somi aku tue bukan itam...yang itam cume muke ngan tangan jer cz dia keje b'panas...tak lar aku nak letak pic badan somi aku kt blog???bak kate nabil raja lawak...' lu pikir lar sendiri!!! '
aku malas lar nak cakap banyak lar kan cuma aku nak b'pesan ngan ' Kawan ' aku yang kepoh sangat tue..xpayah lar nak kepoh sampey cam tue...kot kalu aku xampun kan dosa ko ngater somi aku nanti aku sumpah lak anak ko tue item legam...cam ner???saper nak jawab?bagi aku biar lar itam janji aku bahagia b'sama dengan somi aku yang sentiasa disisi dan mendapat kasih sayang sepenuhnya...bagi aku syukur sangat2 cz tak ada masalah rumahtangga cam orang lain....alhamdullilah....

0 comments: