THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, July 23, 2009

24/07/2009
pagi yang muram....
cam boring jer aku datang kje ari nie
aku nk tanya perlukah pengorbanan dalam sebuah persahabatan?pengorbanan yang akan membahagiakan seseorang walaupun terpaksa mengorbankan kebahagian aku sndiri....dalam persahabatan perlukah ada semua tue?kadang-kadang aku terpaksa lakukan kerana aku tak nk nanti ada insan yang akan terluka kerana aku...itu lar aku sentiasa memikirkan orang lain sedangkan hati aku sndiri yang terkorban...berbaloi x?kadang-kadang aku rasa pengorbanan aku tue langsung tak dihargai...sedih kan...bukan mengharap sekurang-kurangnyer.....ok jugak.....tapi itu lar lumrah kehidupan di muka bumi ALLAH nie....bagi umatnyer yang redha @ tidak dengan setiap dugaan yang datang....aku minta semoga aku tergolong dalam insan2 yang bersabar...

0 comments: