THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, July 29, 2009

PERPISAHAN?PERLUKAH IA BERLAKU?
perpisahan itu sungguh menyakitkan....tapi itu semua ditangan takdir.....kita hanya merancang hanya tuhan yang menentukan.....
sepanjang kehidupan aku...perpisahan lar yang paling aku takut nak tempuh.....berbagai-bagai jenis perpisahan....yang paling perit adalah perpisahan kematian...amat menakutkan.....bisakah aku hidup tanpa insan-insan yang paling aku sayang....tapi mati itu pasti.....
perpisahan yang hanya melibatkan hati dan perasaan....perit juga tp kalu lakukan pelahan-lahan lama-lama boleh terima dengan tenang.....tapi perlukah ia berlaku?perlukah aku bekorban lagi demi kebahagiaan mereka?
aku terpaksa korbankan perasaan aku sendiri demi kepentingan orang lain....
mengapa aku begitu?terlalu tunduk pada kehendak orang lain.....

0 comments: