THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Monday, July 27, 2009

28/07/2009...
happy bezday to my young brother.....yg ke 24 thn....aku xwish lg kt dia cz aku xder hp nk call....aku call umah pn dia lak xada kt umah....da besar da dia ek...dulu masa kecik bukan main comey...ngan tembannyer....skrg dia lar hero....
ari nie aku nk citer aper yek?cam xder citer jer....bosan ari nie cz budak opis ari nie sume xada....tggal aku sorang jer nie...keje sume aku da siapkan awal-awal lg td...ari nie cam awal lak aku msuk opis....kak nana KPS tue lak xada ri nie...k.ita pun sama jd mati kutu lar aku....igat ari nie aku nk kual awal kit....nak g warta.....
sebenarnyer lara di hati aku nie xsurut lagi...tp blh lar....aku da kuat ckit da....kalu xnk pijak kaki kt opis nie pun aku mls....kalu xdtg aper alasan?
kadang-kadang aku pelik dengan kehidupan nie....maam-macam yek....aku nk layan sendiri cara kehidupan aku nie, tp aku takut nanti ada orang cakap yang aku nie jenis yang tidak berkawan....tp bagi aku kadang-kadang kawan tue lar yang akan jadi lawan....betul x jue?
nak kata kehidupan nie amat membosan kan?kadang-kadang kiter sndiri yang membuatkan ianya jd bosan....sebenarnya kehidupan yang TUHAN kurniakan adalah satu yang sangat indah...tinggal kita saja yang aturkan bagaimana cara kehidupan kita tue.....
jadi fikir-fikir kan bersama......

0 comments: